18 nov 2012 “Quo Vadis?”. That is what most recently appointed Cabinet ministers in Europe, China, and the USA will ask themselves during the endless quarrels over money and budgets they have to attend. Where do we go from here?
27 feb 2012 Op internet is de geboden anonimiteit de oorzaak van gebrek aan wellevendheid, vooral in geuite reacties. Een discussie over anonimiteit is noodzakelijk.
3 experts
13 jun 2011 The Wisdom of Crowds werkt aardig als gemiddelde van aparte waarnemingen en oordelen, maar allerminst als samenwerkingsmodel om het beste naar boven te krijgen.
28 mrt 2011 De vraag is al lang niet meer welke zender of welke nieuwsbron je kiest. Het is andersom. Het nieuws kiest jou, en je ontkomt er niet aan het te ontlopen, tenzij je actief schilden om je heen bouwt, batterijen uit apparaten haalt, oogkleppen opzet of gewoon je kop in de grond steekt.
4 mrt 2011 De geweldige formulering van zijn bezwaren jegens de invloeden van veelvuldig internetgebruik bezorgt Nicholas Carr (1959) de goeroestatus. In Amsterdam kreeg hij mild tegengas van Marleen Stikker en Wolters Kluwer-bazin Nancy McKinstry. Andere criticasters als Clay Shirky zijn feller.
3 experts
27 dec 2010 Voor het eerst blijkt uit onderzoek dat laagopgeleide Nederlanders dagelijks meer tijd aan internet besteden dan hoogopgeleiden, bijvoorbeeld met video kijken. En we overschatten onze strategische vaardigheden met internet.

Alle artikelen in het dossier "Communicatie"

2010
2009
2008
2007
2006
2005
4 nov 2005
Verontrustend weinig ICT-kennis in de samenleving

Kleuters in de speeltuin

1 mei 2005
2004
2003
2001
1 jun 2001

Nieuwsbrief ontvangen?

Ja, stuur mij de nieuwsbrief. We gaan zorgvuldig met je gegevens om. Je krijgt ook gelijk toegang tot alle plusartikelen.

Controleer nu je e-mail

Je ontvangt een bericht met instructies om je e-mailadres te bevestigen. Zonder deze bevestiging sturen we je geen nieuwsbrief, doe het dus gelijk even!

asdas sdf fs dfsdfsf sdffsd
Netkwesties © 1999/2017. Alle rechten voorbehouden. Privacyverklaring
Ehio Media content marketing
1
0
1