Jeroen  Verkroost

Jeroen Verkroost

Jeroen Verkroost is als Country Manager <A HREF="http://msanl.sharepoint.com">Microsoft Advertising & Online</A> verantwoordelijk voor de online exploitatie van merken zoals Xbox, Messenger, Skype, Hotmail, MSN en Bing. Daarnaast bedient hij met Microsoft Advertising honderden grote Nederlandse websites via de Microsoft Ad Exchange en het Microsoft Media Network.

Jeroen was eerder verantwoordelijk voor de online strategie en exploitatie van merken zoals o.a. Scoot, Wish, Veronica, Net5 en SBS6. Bij MSN.nl zette hij een succesvolle branded content strategie in die o.a. leidde tot een Spin Award voor de Windows Phone campagne in 2011.

In zijn vrije tijd kijkt Jeroen video on demand via MSN en Xbox en verbaast hij zich over de aanhoudende bestedingen in offline media.

A HREF="http://www.twitter.com/jer00n">Op Twitter</A>

<A HREF="http://nl.linkedin.com/in/jeroenverkroost">Op LinkedIn</A>

Artikelen van Jeroen Verkroost

24 okt 2012
Eerlijk zijn over dataverzameling

Do Not Track, Sting en de nieuwe wereld

Netkwesties © 1999/2017. Alle rechten voorbehouden. Privacyverklaring
Ehio Media content marketing
1
0
1