Antoinette  Hoes

Antoinette Hoes

Antoinette Hoes werd in 2011 Hoofd Strategie van Tribal DDB in Amsterdam. Ze was oprichter en directeur vanLeylines, adviesbureau over online mediastrategie en het inzetten van middelen voor de uitvoering daarvan. Leylines werkte voor ondermeer voor het ministerie van VROM, SOA Aids Nederland, Robein Leven, Ohra, Vodafone, Postbus51, Belastingdienst, AT5 en WSPA.

Antoinette is programmamanager creative industry bij het Virtueel Platform, het sectorinstituut voor nieuwe mediakunst en e-cultuur. Ze doceert ook New Media Management aan de PostHBO opleiding van het Centrum voor Communicatie en Journalistiek van de Hogeschool Utrecht.

Voorheen was ze business unit manager bij Randstad, consultant business development bij Syntens, en online e-business strateeg bij MediaMonks. Verder is ze docent geweest bij de communicatieafdeling Hva/ HES (Reputatiemanagement) en bij de masteropleiding van de HES (Strategieontwikkeling).

Verder is Antoinette blogger bij Dutchcowgirls

Op LinkedIn

Op Twitter

Op Flickr

Artikelen van Antoinette Hoes

21 mrt 2018
Betere en beperktere Inlichtingenwet nodig

Overgrote deel Netkwesties-experts stemt tegen huidige Wiv

Netkwesties © 1999/2018. Alle rechten voorbehouden. Privacyverklaring

Ehio Media content marketing
1
0
1