Maarten  Roelofs

Maarten Roelofs

Maarten Roelofs (1973) is van origine technicus (unix admin) en werkt sinds 1994 in de online wereld. Hij begon met vrienden een websitebureau en pionierde daarna ook bij EuroNet en Ilse Media, om vervolgens bij en Telegraaf Media te belanden.

Specialismen van Maarten Roelofs zijn online advertentietechnologie en al wat daar mee samenhangt zoals juridische aspecten en het maatschappelijke en zakelijke speelveld.

Inmiddels helpt zijn mediabureau Depascor Media vanuit Haarlem klanten zoals WE Fashion, Eredivisie Live, Film1, Ubisoft en Dekamarkt met de online strategie. Maarten participeert in ondermeer RTB & trading bureaus als AdRepublic en JustPremium.


 

Artikelen van Maarten Roelofs

4 sep 2014
Ontsluiting informatie via zoekmachines dwingt tot opnieuw nadenken over houdbaarheidsdatum data

Google maakt het middel erger dan de kwaal door te melden dat er iets is verwijderd

8 jul 2014
Grootscheepse cookie-overtredingen door alle omroepen

Frontale botsing koppige NPO en arrogant CBP

Netkwesties © 1999/2017. Alle rechten voorbehouden. Privacyverklaring
Ehio Media content marketing
1
0
1