Igor Beuker

Igor Beuker (1970) werkte 10 jaar als marketing manager bij Scoot, TeliaSonera en Telefonica-o2. Igor was 5 jaar voorzitter van het IAB en is jurylid bij de Webby, AMMA en Esprix awards.

Vanaf 2003 richtte Igor LaComunidad, ViralTracker en SocialMedia8 op en verkocht deze bedrijven aan marktleider WPP. Na zij  earn-out werkte Igor als global chief social officer bij Mindshare met merken als Nike, Heineken, Unilever, Nike, Nestle, Ford en Volvo.

Momenteel is Igor actief als spreker, consultant, investeerder en hoofdredacteur van ViralBlog, een internationaal marketing blog met een top 50 notering in de AdAge Power150.

Artikelen van Igor Beuker

18 apr 2014
Diepgang internetrevolutie onderschat

De internetrevolutie is sociologie, niet technologie.

Netkwesties © 1999/2017. Alle rechten voorbehouden. Privacyverklaring
Ehio Media content marketing
1
0
1