Bob Stumpel

Bob Stumpel is op 18 februari 2020 op 66-jarige leeftijd overleden. We herinneren een intelligente, bijzondere ondernemer met een goed hart en scherpe, dwarse maar goed doordachte oordelen. Hij rust in vrede.

Zijn profiel:

Bob Stumpel is mede-oprichter en managing partner van Result, een in 21 landen gevestigde groep specialisten die bedrijven helpen met het versnellen van hun groei. Hij was de afgelopen jaren bijvoorbeeld nauw betrokken bij de expansie van Web Power, Xing, LinkedIn, Grupo Clarín, Rebtel, FON, Ikki en Bidster.

Hij begon zijn carrière in de late jaren zeventig als reclame-copywriter,  -conceptmaker en -strateeg, maar verdwaalde al gauw in de richting van ‘zakenman in reclame’. Hij werkte voor en met opdrachtgevers uit vrijwel alle branches en sectoren - zoals Nivea, Balantine's, Mazda, Toyota, Robeco, Cisco, LogicaCMG, Microsoft, KPN, Sony, Philips, UIP, Universal, Sony Music & Entertainment, VNU, Sanoma, RTL, talrijke overheidsinstanties, en vele NGO's.

“Ik was als partner betrokken bij twee reclamebureau-groepen in Nederland - beide keren uitgroeiend tot het niveau van 'grootste onafhankelijke bureau in de Benelux', en beide verkocht aan internationale bureaunetwerken.

Ik heb– ook al ver vóór ’t internet - veel gepionierd in nieuwe technologie, nieuwe media en nieuwe kanalen. Aldoende heb ik veel van m’n klanten geholpen met innovatie, niet alleen van producten, van diensten, maar haast altijd óók van hun marketing.

Noem me een generalist, maar dan wel eentje met extra affiniteit voor business. Met een open oog voor relevante nieuwe technologie, een zwak voor slimme marketing, en een passie voor (internationale) groei.”

 

 

Netkwesties © 1999/2020. Alle rechten voorbehouden. Privacyverklaring

Ehio Media content marketing
1
0
1